I. Postanowienia ogólne
1. Niniejsza Polityka opinii jest dokumentem informacyjnym regulującym:
a) zasady publikowania opinii,
b) zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach,
c) procedurę publikowania, modyfikacji i usuwania opinii,
d) odpowiedzialność użytkownika za treść opinii,
w sklepie internetowym smile-up.pl prowadzonym prowadzony przez Ecolea ul. Parkowa 17 05-123 Chotomów NIP: 741 186 36 34 REGON: 142135460
2. Niniejsza Polityka opinii jest dostępna na stronie internetowej Przedsiębiorcy.
II. Definicje
1. Przedsiębiorca-Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego działający pod firmą Ecolea ul. Parkowa 17 05-123 Chotomów NIP: 741 186 36 34 REGON: 142135460
2. Klient-Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. zawierająca umowę sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
3. Sklep internetowy – witryna znajdująca się pod adresem www.smile-up.pl.
4. Social media – media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook, TikTok, na których Sklep internetowy posiada konta/profil.
5. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep internetowy lub korzystająca z usług zawartych w sklepie.
6. Opinia – treść wypowiedzi Klienta-Konsumenta odnosząca się do nabytego w Sklepie internetowym produktu.
7. Produkt – każdy towar lub usługa oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
8. Polityka opinii – niniejsza Polityka opinii.
III. Zasady publikowania opinii
1. Przedsiębiorca-Sprzedawca umożliwia Klientowi-Konsumentowi wystawianie opinii o zakupionych produktach w Sklepie internetowym.
2. Przedsiębiorca-Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu internetowego publikuje opinie pozytywne i negatywne, które nie naruszają przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje wyłącznie opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, którzy zakupili bądź otrzymali na podstawie barteru w Sklepie internetowym dany produkt.
IV. Zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach
1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta. Przede wszystkim Przedsiębiorca-Sprzedawca weryfikuje, czy opinie pochodzą od Klienta-Konsumenta, który zakupił produkt w Sklepie internetowym albo podjął z Przedsiębiorcą-Sprzedawcą współpracę barterową.
2. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie publikuje opinii, które pochodzą od niezweryfikowanych Użytkowników i od osób, które nie są Klientami-Konsumentami.
3. Przedsiębiorca-Sprzedawca samodzielne publikuje na stronie internetowej Sklepu internetowego i swoich social mediach opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, o ile są one zgodne z niniejszą Polityką opinii oraz przepisami prawa.
V. Procedura publikowania, modyfikacjii i usuwania opinii
1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta.
2. W przypadku uznania, iż opinia nie pochodzi od Klienta-Konsumenta, Przedsiębiorca-Sprzedawca nie dokonuje publikacji opinii i ją usuwa. Z kolei w przypadku uznania, iż opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta, zostaje ona opublikowana, zgodnie z § 4 ust. 3 niniejszej Polityki opinii.
3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje opinie w niezmienionej postaci, czyli o treści zgodnej z tą przesłaną przez Klienta-Konsumenta.
4. Przedsiębiorca-Sprzedawca zastrzega prawo do zmodyfikowana lub usuwania treści opinii jeśli:
a) opinia jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy,
b) jest sprzeczna z prawem,
c) jest nieprawdziwa i wprowadzająca w błąd,
d) dotyczy niedostępnego albo wycofanego produktu,
e) zawiera informacje poufne,
f) zawiera dane osobowe,
g) narusza prawa osób trzecich, prawa autorskie lub własności intelektualnej.
5. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii każdy Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy biuro@smile-up.pl
VI. Odpowiedzialność za treść opinii
1. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
2. Wyłączna odpowiedzialność za treść opinii spoczywa na Klientach-Konsumentach. Jednocześnie Klienci-Konsumenci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody i roszczenia wynikłe z pozostawienia na stronie internetowej opinii.
VII. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie uwagi, wątpliwości i pytania co do Polityki opinii należy kierować na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy biuro@smile-up.pl
2. Wszelkie zmiany i aktualizacje Polityki opinii będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz wprowadzane do niniejszego dokumentu.
3. Niniejsza wersja Polityki opinii jest aktualna według stanu na dzień 1.10.2024 r.